Wednesday 28 November 2012

24 Hour Comic Day !!! XD

20 Oktober 2012

Salam sejahtera sume!! Korang sihat? Kalau sihat, alhamdullilah....Baiklah, aku nk citer skit pasal aku gi event 24 hour comic day kat balai seni visual negara pada 20 Oktober 2012... Mesti korang perasan yg aku x der time accounting race hari tu .... Kalau x perasaan, sedih aku dibuatnya....huhuhu....gi event ni pun sebab kawan ajak...teruja jugaklah bila nk gi ....dahlah kena berkampung kat sana 2 hari ..... lagi satu, aku nak tunjukkan bakat melukis yang dah lama terpendam ni... Ada gambar yang aku ambik dan ada jugak aku ambik dari facebook page event ni...terima kasih ya buat facebook page '24 Hour Comic Day @ NVAG KL (temporary page) dan jugak facebook page 24 hour comics day at NVAG!! tak lupa jugak buat semua penaja yg menaja event dan juga buat Sarah Joan Mokhtar!! Awesome sgt!! trimas !! XD

bestnya dapat buku dan pen sharpie!! XD

time ni tgh berjalan nk gi makan...

time rehat

karya aku yang pertama dihasilkan 





sumbangan dari facebook page 24 hour comics day @  NVAG

sumbangan dari facebook  page 24 hour comics day @  NVAG 

sumbangan dari facebook  page 24 hour comics day @  NVAG
(ni time aku tgh focus lukis komik ku....x silap aku, Sarah Joan  Mokhtar yg ambik  pic ni....thanks ya!! XD




No comments:

Post a Comment