Wednesday 28 November 2012

It's time to 'Family Day'!!

29 Sept 2012

    Masa tu Biacs ada buat family day.....malam sebelumnya AJK2 Biacs ada buat perjumpaan...nk ckp skit2 ah pasal family day, dinner dan jugak AGM. Malam tu jugak budak part 3 dan part 4 memperkenalkan diri diaorang masing2.... (teringat lak zaman masa MDS dulu, huhuhu walaupun asyik kena ragging ngan senior dulu)...tp harap2 bila kitaorg yang part 6 dan 8 cuba bermesra ngan budak2 part 3 dan part 4, jgnlah diaorg naik minyak pulak...ingat ya adik2 ku......Jadi, pada esok paginya....pukul 7 pagi budak2 ajk ni dah ada kat situ ....aku yang yang ikut sgt peraturan ni pun datang jugak kul 7 jugak....kebanyakkan kawan2 aku ada yang kat hostel, kat umah sewa diaorg dan x jugak ada yang dah kat umah diaorg kat kl tu....rasa sunyi jugaklah bila dtg sorang pagi tu....macam dalam gambar ni ....(aku layan diriku dengan mengambil gambar ajk2 Biacs tgh buat persediaan...


layan sorang2 sambil tengok budak2 ajk tgh buat persediaan  tuk family day
Tak lama kemudian, kelibat kawan2 aku pun aku dah nampak....Jadi, aktiviti pertama ialah senaman memanaskan badan sebelumlari keliling padang....Barulah aktiviti2 permainan berlangsung.Banyak jugaklah aktiviti sedang diadakan time tu cam bawa bola pingpong pakai sudu , bagi kawan pasukan bola air dan blabla...yang paling x suka main tepung...uweekkk...Cuba korang tengok gambar2 kat bawah....have fun guys!!! XD
Smiles!! Farhana tengok apa tu?!

Rakan2 perjuanganku...

steady guys!!


bersemangat sungguh budak2 part 3 dan part 4!!

chaiyok senior part 8!!

majlis penyampaian hadiah.....

ambik gambar please!!!
 PS: sebenarnya ni kali pertama aku tulis pakai ayat informal...so apa pendapat korang ya?




No comments:

Post a Comment